SecuDoc voor consultancybureau’s 

Als consultancybureau draait het om toegevoegde waarde leveren aan uw klanten. Deze klanten delen hiervoor mogelijk belangrijke bestanden (denk aan businessplannen, financiële documenten/prognoses, beleidsdocumenten, personeelsgegevens etc.) met uw consultancybedrijf. Deze bestanden worden op dit moment waarschijnlijk vooral via e-mail naar u verstuurd. Andersom deelt u nieuwe plannen/adviesrapporten weer met uw klanten via e-mail. Helaas is dit niet altijd veilig. Met SecuDoc kunt u de bestanden van uw klanten veilig, traceerbaar en AVG-proof versturen. Zo zorgt u ervoor dat de gegevens van uw klanten niet in de verkeerde handen vallen en weet u te allen tijde wat de status is van de verstuurde bestanden. 

  • SecuDoc-portaal in uw eigen huisstijl met logo
  • Envoudig bestanden uitwisselen met uw klanten tijdens consultancytrajecten
  • Eenvoudig te implementeren binnen uw consultancybureau
  • AVG/GDPR-proof, uitsluitend gehost in een Nederlands datacenter
  • Voor zowel verzenden als ontvangen van bestanden
  • Vast bedrag per maand, per maand opzegbaar (afname min. 3 maanden)
SaaS (Software-as-a-Service) - geen extra software nodig

SaaS (Software-as-a-Service) - geen extra software nodig

Als Software-as-a-Service (SaaS) is SecuDoc eenvoudig te gebruiken en te implementeren binnen uw bestaande IT-omgeving. Op secudoc.nl kunt u direct een account aanmaken en vanuit hier (grote) bestanden veilig versturen. Uw klanten hebben geen SecuDoc-account nodig om uw bestanden te kunnen ontvangen. Door middel van Droplinks kunt u klanten ook uitnodigen om veilig bestanden naar u te sturen wanneer zij zelf geen SecuDoc-account hebben. Het is ook mogelijk om SecuDoc aan uw domeinnaam te koppelen, bijv. secudoc.uwconsultancybureau.nl. Omdat SecuDoc een SaaS-platform is, worden updates continu doorgevoerd zodat uw consultancybureau altijd met de nieuwste SecuDoc-versie bestanden veilig verstuurt.

Zelf in controle zijn

Zelf in controle zijn

Met de SecuDoc-abonnementen Business of SecuDoc XL kunt u één of meerdere beheerders toewijzen aan uw omgeving. U kunt zelf kiezen welke gebruikers binnen uw organisatie een SecuDoc-account krijgen. Daarnaast kan uw beheerder eigen verzendprofielen instellen om zo het uiterlijk van het portaal en het briefpapier van de e-mails in de huisstijl van uw consultancybureau in te stellen.

Doorontwikkeling SecuDoc

Doorontwikkeling SecuDoc

Wij staan niet stil en werken achter de schermen aan nieuwe functionaliteiten om het versturen van (grote) bestanden nog makkelijker te maken. Zijn er bepaalde functionaliteiten of koppelingen die u graag voor uzelf of uw klanten zou willen? Of heeft u andere wensen? Laat het ons weten via support@secudoc.nl of bel naar 024 - 301 02 01. Wij zullen dan snel met u schakelen om de mogelijkheden te bespreken.