Direct aan de slag?
 

Een vraag stellen

Probleem / bug doorgeven

Indien u een probleem met SecuDoc ondervindt, kunt u het beste een ticket inschieten zodat wij kunnen prioriteren en zo efficient mogelijk alle problemen kunnen oplossen. U kunt dit doen via de volgende link:

Ticket indienen

Heb je een vraag over de abonnementen van SecuDoc, of loop je in het gebruik juist ergens tegen aan? Neem dan contact met ons op.

Telefonisch (ma-vr, 9:00-17:00):
085 - 30 30 070

Voor verkoopvragen:
sales@secudoc.nl

Voor administratieve vragen/vragen over uw abonnement:
billing@secudoc.nl

Voor supportvragen (alleen zakelijke abonnementen):
support@secudoc.nl

Melden van een bug/probleem:
Nieuwe ticket indienen

 
Stuur een e-mail
 

Veelgestelde vragen

  • Wat houdt de Droplink-functie precies in?

    Met de Droplink-functie kunt u ook veilig bestanden ontvangen van uw relaties via uw SecuDoc-abonnement. Dit werkt als volgt: u stuurt uw contact een Droplink. Uw contact ontvangt vervolgens een e-mail met een gepersonaliseerd bericht voor u en een link. Na het openen van deze link opent zich een scherm waarmee uw contact één of meerdere bestanden naar u kan uploaden (via Bladeren of door ze in het uploadvenster te slepen). U ontvangt vervolgens een e-mail met een downloadlink. De Droplink-functie is een betaalde functie die u kunt toevoegen aan uw abonnement, zonder Droplink-functie kunt u alleen bestanden verzenden.

  • Mijn proefabonnement is verlopen. Wat nu?

    Dankzij onze 14 dagen proefperiode heeft u ruim de tijd om SecuDoc uit te proberen. Na deze periode hopen wij dat u zo tevreden bent dat u uw proefabonnement om wilt zetten naar een betaald abonnement, en zo SecuDoc kunt blijven gebruiken. Als uw proefabonnement bijna verloopt of reeds is verlopen, kunt u één van de volgende acties ondernemen:

    1. Uw proefabonnement omzetten naar een betaald abonnement. Volg deze link en vul uw gegevens in. Uw abonnement wordt dan binnen één dag geactiveerd.
    2. Vragen stellen of informatie inwinnen bij onze klantenservice. Bel naar 024 - 301 02 01 of stuur een e-mail naar sales@secudoc.nl met al uw vragen. Bekijk ook onze  abonnementenpagina waarin de verschillende abonnementen worden toegelicht.
    3. Uw proefabonnement beëindigen. Stuur een e-mail naar sales@secudoc.nl met de vraag om uw account te verwijderen. Wij verwijderen na uw bevestiging de volledige bedrijfsaccount en alle gekoppelde gegevens.
  • Gelden de genoemde prijzen voor het hele SecuDoc-abonnement of per gebruiker?

    Voor 1 gebruiker in combinatie met het gekozen abonnement. Voor elke extra gebruiker wordt een meerprijs berekent. 

  • Hoe verloopt de betaling bij een SecuDoc abonnement?

    Als u na het uitproberen van SecuDoc enthousiast bent geworden en uw proefabonnemet wilt omzetten sturen wij een facturatielink. Hierin kunt u uw gegevens invoeren en goedkeuring geven op het omzetten van het abonnement. Bij een akkoord zetten wij het abonnement om en wordt er binnen enkele dagen een factuur opgestuurd.

    Wij sturen u op de eerste dag van een nieuwe periode de factuur voor deze periode. Deze factuur wordt opgesteld op basis van de door u aangeleverde factuurvoorkeuren/gegevens, bijv. een contactpersoon, referentie of inkoopnummer. U kunt deze factuur voldoen door het bedrag naar ons IBAN-nummer over te maken onder vermelding van het factuurnummer. De facturen van SecuDoc kennen een betaaltermijn van 30 dagen.

  • Is er een minimale contractduur?

    De minimale afname van SecuDoc is 6 maanden. Uitzondering hierop zijn abonnementen met een langere looptijd die korting geven op het gemiddelde maandbedrag, hier is de minimale contractduur en prolongatietermijn gelijk aan de looptijd.

  • Ik ben particulier. Kan ik ook een SecuDoc abonnement afsluiten?

    Ja, SecuDoc Personal is bedoeld voor particulier gebruik en gratis in gebruik. We geloven namelijk in een veiliger internet voor informatieoverdracht. Ga naar https://secudoc.app/app/registreren en klik op Particulier. We bieden echter geen ondersteuning aan SecuDoc Personal accounts.

Wij staan voor u klaar

Wanneer u contact met ons opneemt, loopt u grote kans om onderstaande collega's te spreken. Wilt u het hele team leren kennen? Kijk dan eens hier.

  • Camille
    CamilleClient services
  • Jaimy
    JaimyClient services
  • Debby
    DebbyClient Services
  • Nicolaj
    NicolajAccount Management
 

SecuDoc B.V.

  • KVK 76804496
  • BTW NL860794313B01
  • IBAN NL45 RABO 0348 1265 22
 
SecuDoc B.V.
 
 

2500+ organisaties gingen u voor

Begin vandaag nog met het snel, veilig en betrouwbaar versturen van berichten, bestanden en ondertekeningen naar uw relaties.

 
2500+ organisaties gingen u voor
 

Neem contact met ons op

Wij helpen u graag met alle vragen die u heeft over SecuDoc. U kunt ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.

  • Bel ons: 085-30 30 070

    op werkdagen 9:00 - 17:00

  • Stuur ons een e-mail
  • Volg ons op Social Media