Veilig bestanden versturen voor notarissen
Als notaris werk je vaak met gegevens van je klanten zoals o.a. samenlevingsovereenkomsten, testamenten en koop & verkoop van vastgoed. Deze documenten bevatten veel privacygevoelige informatie waar je zorgvuldig mee om moet gaan. Deze documenten kan je veilig versturen via SecuDoc en zelfs digitaal laten ondertekenen.
AVG-proof documenten versturen vanuit jouw notariskantoor
SecuDoc is de manier om veilig en AVG-proof bestanden te versturen en te ontvangen. Met SecuDoc ben je er zeker van dat jouw belangrijke bestanden en documenten alleen bij de ontvanger aankomen, waarbij uitsluitend gebruik wordt gemaakt van beveiligde Nederlandse servers.
SecuDoc is een Software-as-a-Service (SAAS), dit betekent dat het makkelijk te implementeren is binnen jullie notariskantoor en dat het direct te gebruiken is. Om SecuDoc te kunnen gebruiken ga je naar secudoc.nl en log je in op jouw account. Vanuit hier kun je makkelijk grote bestanden versturen naar je klanten. Je klanten hebben geen SecuDoc-account nodig om bestanden te kunnen ontvangen.
Veilig mailen als notaris: zo werkt het
Notariele documenten digitaal ondertekenen
Wil je snel documenten digitaal laten ondertekenen? Met SecuDoc kun je allerlei belangrijke documenten en contracten digtaal laten ondertekenen. Je kan je klanten profesioneel bedienen door ze de documenten beveilgd te versturen via SecuDoc en ze deze eenvoudig digtaal te laten ondertekenen. Verder kan je met SecuDoc ook zien wat de status is van de verzonden document. Je kan zien of het document ontvangen, gelezen en ondertekend is. Wanneer een klant nog niks heeft gedaan met jouw documenten, dan krijgt hij / zij nog een reminder vlak voordat de mogelijkheid tot ondertekenen verloopt. De meest gangbare geldigheidstermijnen zijn opgenomen in SecuDoc, zodat je deze kunt gelijkstellen aan het verloop van het document.
Nog andere interessante features
SecuDoc blijft innoveren
SecuDoc blijft een innovatief digitaal product. Zo werken we dagelijks aan nieuwe features om het versturen en ontvangen van documenten nog makkelijker te maken voor onze klanten. We helpen jullie graag op weg met SecuDoc, de inrichting en eventueel nog aanvullende (maat)wensen.
Mocht je nog vragen hebben over het gebruik van SecuDoc, de technische beveiliging of andere zaken, kan je altijd contact met ons opnemen via sales@secudoc.nl of telefonisch via 024 - 301 02 01.
De beste oplossing voor bestanden versturen
Begin vandaag nog met het snel, veilig en betrouwbaar versturen van je bestanden naar jouw relaties.
Neem contact met ons op
Wij helpen je graag met alle vragen die je hebt over SecuDoc. Je kan ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.