Veilig mailen in de retail met SecuDoc
Whats in it for them? En wat is het?
-
Bescherming van klantgegevens
In de retail is vertrouwen van de klant van groot belang. Met SecuDoc verzekert u dat alle communicatie rond klantgegevens versleuteld en veilig is.
-
Efficiënt Voorraadbeheer
Stuur veilig informatie over voorraden en leveringen. Vermijd lekken die kunnen leiden tot concurrentievoordeel of reputatieschade.
-
Naleving van wet- en regelgeving
De retailsector heeft te maken met diverse regelgevingen. Met SecuDoc verzekert u dat uw e-mailverkeer voldoet aan de GDPR en andere relevante wetgeving.
-
Marketing en Strategie
Deel campagnestrategieën en verkoopdoelen veilig binnen uw team en met externe partners, zonder het risico dat uw plannen in verkeerde handen vallen.
Eenvoudig, veilig en efficiënt: bescherm uw klantgegevens en bedrijfsinformatie
In de snel evoluerende wereld van de retail is veilige communicatie essentieel. Of het nu gaat om het versturen van klantgegevens, het delen van verkoopstrategieën of het communiceren van gevoelige financiële informatie, SecuDoc biedt een veilige, gebruiksvriendelijke oplossing.
Functies van Secudoc
-
Basis-functie Bestanden versturen
Via onze Overdracht stuurt u op de meest veilige manier bestanden naar uw relaties.
-
V.a. Standard Bestanden ontvangen
Stuur met Droplink een uploadlink naar uw relaties om veilig bestanden te ontvangen, ook als zij geen SecuDoc hebben.
-
V.a. Standard Bestanden heen en weer sturen
Een bestand versturen en direct retour ontvangen doet u eenvoudig met de Boemerang-functie.
-
V.a. Plus Digitaal ondertekenen
Laat eenvoudig jaarstukken, NDA's, contracten en andere documenten ondertekenen door één of meerdere personen.
Mail integration - wat is het, waarom, usp etc
Overige veiligheidsfuncties
-
Digitale vingerafdruk per bestand
SecuDoc slaat van ieder verwerkt bestand een digitale vingerafdruk op. Zo kunt u na afloop verifieren of het bestand ongewijzigd is gebleven.
-
Handtekening bij ontvangst
Laat ontvangers tekenen voor ontvangen bestanden, zowel op computers als op mobiele apparaten!
-
Standaard tweestapsverificatie
Uw login en bestandsverzendingen beter beveiligen door middel van tweestapsverificatie via e-mail of een afgesproken extra wachtwoord.
-
Volledige audit trail
Krijg als verzender inzicht in welke bestanden wanneer zijn verstuurd en ontvangen met respect voor de privacy.
-
Zending intrekken
Verkeerde bestanden gestuurd of verkeerde ontvanger ingevoerd? Trek eenvoudig een onjuiste zending in.
-
De applicatie werkt goed, is betrouwbaar en veilig. Met SecuDoc wordt er uitsluitend gebruik gemaakt van Nederlandse servers, AVG-proof zijn is voor ons bedrijf erg belangrijk.
2500+ organisaties gingen u voor
Begin vandaag nog met het snel, veilig en betrouwbaar versturen van berichten, bestanden en ondertekeningen naar uw relaties.
Neem contact met ons op
Wij helpen u graag met alle vragen die u heeft over SecuDoc. U kunt ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.
-
Bel ons: 085-30 30 070
op werkdagen 9:00 - 17:00
-
Stuur ons een e-mail
-
Volg ons op Social Media