Veilig bestanden versturen voor accountants en administratiekantoren
Als accountant stuur je regelmatig bestanden met gevoelige informatie en (bijzondere) persoonsgegevens zoals financiële documenten, loonstaten, jaarrekeningen en adviesstukken naar je cliënten. Met SecuDoc verstuur je snel, veilig én traceerbaar belangrijke documenten naar jouw klanten en relaties. Wees er zeker van dat jouw documenten veilig verstuurd worden.
-
Eenvoudig te implementeren voor ieder accountantsbureau en administratiekantoor
-
AVG/GDPR-proof, uitsluitend gehost in een Nederlands datacenter
-
Vast bedrag per maand, per maand opzegbaar (afname min. 3 maanden)
-
Koppeling met SecureLogin voor veilig inloggen
Hoe werkt SecuDoc?
-
Je logt in op SecuDoc, kiest de documenten die je wil delen en selecteert de ontvanger(s).
-
Je klikt op verzenden en de ontvanger krijgt direct een e-mail met een downloadlink, in jouw eigen logo en huisstijl.
-
De ontvanger kan vanuit zijn e-mail de documenten downloaden via een versleutelde verbinding.
Implementatie SecuDoc binnen jouw accountant of administratiebureau
SecuDoc is een Software-as-a-Service (SaaS), dit betekent dat het makkelijk te implementeren is binnen jouw accountants- of administratiekantoor. Om met SecuDoc te beginnen log je als gebruiker in op www.secudoc.nl. Vanuit hier kun je eenvoudig jouw documenten sturen naar jouw klanten of relaties. De ontvanger heeft geen SecuDoc-account nodig om de bestanden te kunnen ontvangen of terug te sturen, wat veel drempels bij jouw klanten wegneemt. Daarnaast kun je SecuDoc ook aan de domeinnaam van jouw kantoor koppelen, bijv. secudoc.jouwbedrijf.nl.
Eenvoudig veilig documenten versturen voor accountants en administratiekantoren
SecuDoc maakt gebruik van de beste technologie op het gebied van online veiligheid door uitsluitend te werken via Nederlandse servers. De interface van SecuDoc is overzichtelijk en makkelijk te gebruiken, zo zie je binnen één oogopslag wat de status is van jouw overdrachten. Wij hebben ook 2 soorten functies waarmee de ontvanger documenten terug kan sturen zonder een SecuDoc account te hebben. Daarnaast zijn er geavanceerde functionaltietien zoals een handtekening bij ontvangst en het intrekken van de overdracht wanneer deze naar de verkeerde ontvanger is verstuurd. Met SecuDoc kan je je belangrijke documenten online versturen en weten dat het veilig verstuurd wordt.
Online ondertekenen van jaarverslagen en andere documenten
Regelmatig heb je een handtekening van een klant of een relatie nodig, zoals bij jaarverslagen en andere contracten. Maar in de praktijk kost dit veel moeite, het ontvangen en opzoeken, printen, ondertekenen in 2-voud, scannen, uploaden en versturen. Maak het jezelf en jouw klanten een stuk eenvoudiger door de digitale ondertekening van SecuDoc te gebruiken. Je kunt ook gebundeld tekenen, het ondertekenen wordt dan nog makkelijk doordat het PDF-bestand met één klik naar alle ondertekenaars wordt verstuurd. De ontvangers hebben geen SecuDoc-account nodig om dit te kunnen onderteken. Alle tekenende partijen én de verzender ontvangen na afloop een ondertekende kopie via een beveiligde downloadlink.
-
Online belangrijke stukken zoals jaarverslagen laten ondertekenen met naam, datum/tijd, plaats en handtekening (zichtbaar op iedere pagina)
-
Separaat onderteken en Gebundeld ondertekenen (max. 5 ondertekenaars)
-
Digitale ondertekening via Adobe PDF-certificaat tegen vervalsing/manipulatie
-
Juridisch getoetst
-
Fijne praktische tool met een goede dashboardfunctie die op effectieve en efficiënte wijze documenten laat uitwisselen met relaties. Daarnaast is het monitoren van de status van acties een pre.
-
SecuDoc biedt transparantie voor ons als verzender, door de volledige audit trail zijn onze bestanden traceerbaar. Binnen onze organisatie is respect voor privacy erg van belang.
-
De software van SecuDoc werkt erg fijn en vlot. Wij gebruiken SecuDoc sinds enkele maanden naar volle tevredenheid. Ook heel fijn dat er wordt meegedacht als er specifieke wensen zijn.
SecureLogin-koppeling
SecureLogin is de marktleidende Single Sign-on oplossing voor administratie- en accountantskantoren, en biedt via één dashboard veilige toegang tot verschillende administratieprogramma's zoals Exact Online, Twinfield, UNIT4 Multivers, Belastingdienst-portalen, etc.
Met de nieuwe SecuDoc SecureLogin-koppeling kunnen jouw medewerkers vanuit SecureLogin veilig en snel inloggen op SecuDoc. Stopt een medewerker bij jouw organisatie? Je sluit met één druk op de knop de toegang voor alle programma's af (inclusief SecuDoc).
Doorontwikkeling SecuDoc
Wij zijn druk achter de schermen bezig om nieuwe functionaliteiten te bedenken en te ontwerpen om SecuDoc fijner te maken. Wij willen onze nieuwe soorten functies z.s.m. uit te rollen zo dat je ze kunt gebruiken. Zijn er bepaalde functionaliteiten of koppelingen die je in jouw branch nodig hebt om jouw werk nog eenvoudiger te maken? Of heb je andere wensen? Laat het ons weten via sales@secudoc.nl of bel naar 024 - 301 02 01. Wij schakelen snel met jou om te kijken in hoeverre we deze functies kunnen ontwikkelen.
Als team SecuDoc werken we graag samen met onze klanten om SecuDoc iedere dag een stukje beter.
De beste oplossing voor bestanden versturen
Begin vandaag nog met het snel, veilig en betrouwbaar versturen van je bestanden naar jouw relaties.
Neem contact met ons op
Wij helpen je graag met alle vragen die je hebt over SecuDoc. Je kan ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.
-
Bel ons: 024 - 301 02 01
op werkdagen 9:00 - 17:00
-
Stuur ons een e-mail
-
Volg ons op Social Media