Veilig documenten versturen en ontvangen in de advocatuur
Als advocaat of jurist deel je belangrijke documenten met bijvoorbeeld strafrechtelijke persoonsgegevens of andere privacygevoelige gegevens, zoals processtukken en procesadviezen met je clienten en andere instanties en dit wil je zo veilig mogelijk doen. Deze documenten kunnen veilig met SecuDoc online verstuurd worden, de ontvangende partij heeft geen SecuDoc nodig om deze bestanden te ontvangen. SecuDoc is hét platform om je documenten veilig te versturen en te ontvangen.
AVG-proof documenten versturen voor advocaten
SecuDoc is de website om AVG-proof en veilig grote bestanden te versturen en te ontvangen met je klanten, relaties en andere stakeholders. Met SecuDoc ben je er zeker van dat jouw belangrijke bestanden en documenten alleen bij de ontvanger aankomen.
We maken uitsluitend gebruik van beveiligde Nederlandse servers. Het is makkelijk te implementeren binnen jullie advocatenkantoor omdat SecuDoc een Software-as-a-Service (SaaS) is; je hoeft het niet te installeren en kan het direct vanuit het web gebruiken. Om SecuDoc te kunnen gebruiken ga je naar secudoc.nl en log je in op jouw eigen account. Via het beginscherm kun je makkelijk de bestanden laten sturen naar je relates. Deze hebben geen SecuDoc-account nodig om bestanden te kunnen ontvangen.
Wat kan je nog meer met SecuDoc?
Veilig mailen als advocaat met SecuDoc
Omdat privacy belangrijk is voor jou en je cliënten is het mogelijk om bij SecuDoc zendingen extra te beveiligen. Zo is het mogelijk om Two-Factor-Authentication te gebruiken. Hierbij moet een ontvanger zich ook per SMS of e-mail verifiëren voordat een bestand geopend kan worden. Daarnaast kun je ook een wachtwoord instellen voor het downloaden van een belangrijk document of contract. Deze kan je dan bijvoorbeeld telefonisch doorgeven aan de ontvanger. Heb je je bestanden naar de verkeerde ontvanger verstuurd en kom je hier optijd achter? Geen probleem, met SecuDoc kan je de zending weer intrekken! Hierdoor komen je bestanden vrijwel nooit bij de verkeerde ontvanger terrecht.
Online juridische documenten ondertekenen
Eén van de nieuwste features van SecuDoc is dat je bestanden online kan ondertekenen. Als advocaat verstuur je documenten die ondertekend moeten worden door de ontvangende partij. Deze documenten kunnen ook nu met SecuDoc digitaal ondertekend worden; zowel via de computer als via de smartphone. Na de ondertekening krijgen beide partijen een ondertekend exemplaar in hun mailbox.
Maak kennis met SecuDoc
SecuDoc heeft mooie features en daarnaast ontwikkelen wij continu nieuwe features en brengen wij verbeteringen aan om het versturen van zakelijke bestanden nog makkelijker te maken. We hebben passende abonnementen voor ieder organisatietype. Daarnaast is het mogelijk om aanvullende (maat)wensen aan ons door te geven en denken wij graag met je mee.
Wij van SecuDoc staan voor je klaar om je persoonlijk te helpen bij vragen op maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00 op tel. nummer 024 - 301 02 01 of per mail via sales@secudoc.nl. Probeer SecuDoc nu een maand gratis!
De beste oplossing voor bestanden versturen
Begin vandaag nog met het snel, veilig en betrouwbaar versturen van je bestanden naar jouw relaties.
Neem contact met ons op
Wij helpen je graag met alle vragen die je hebt over SecuDoc. Je kan ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.