Direct aan de slag?
Alle functies

Alle functies van SecuDoc

  • Basis-functie Veilige berichten (veilige mail)

    Stuur veilig berichten (alleen-lezen of met reageerfunctie) waarbij u zeker bent dat uw bericht alleen bij de ontvanger aankomt.

  • Basis-functie Bestanden versturen

    Via onze Overdracht stuurt u op de meest veilige manier bestanden naar uw relaties.

  • V.a. Standard Bestanden ontvangen

    Stuur met Droplink een uploadlink naar uw relaties om veilig bestanden te ontvangen, ook als zij geen SecuDoc hebben.

  • V.a. Standard Bestanden heen en weer sturen

    Een bestand versturen en direct retour ontvangen doet u eenvoudig met de Boemerang-functie.

  • V.a. Plus Digitaal ondertekenen

    Laat eenvoudig jaarstukken, NDA's, contracten en andere documenten ondertekenen door één of meerdere personen.

  • Volledige audit trail

    Krijg als verzender inzicht in welke bestanden wanneer zijn verstuurd en ontvangen met respect voor de privacy.

  • V.a. Standard Eigen logo en huisstijl

    Voeg uw logo en huisstijl toe aan de e-mails en de portal, en koppel deze zelfs aan uw domeinnaam. Vertrouwd en herkenbaar.

  • Optionele module Mail Integration 365

    Bijlagen van mails die u vanuit Outlook of andere mailprogramma's stuurt worden automatisch met SecuDoc beveiligd.

  • Standaard tweestapsverificatie

    Uw login en bestandsverzendingen beter beveiligen door middel van tweestapsverificatie via e-mail of een afgesproken extra wachtwoord.

  • Zending intrekken

    Verkeerde bestanden gestuurd of verkeerde ontvanger ingevoerd? Trek eenvoudig een onjuiste zending in.

  • V.a. Standard Authenticatie via sms-controle

    Maak inloggen en bestanden versturen nog veiliger met de module sms-controle.

     

  • Digitale vingerafdruk per bestand

    SecuDoc slaat van ieder verwerkt bestand een digitale vingerafdruk op. Zo kunt u na afloop verifieren of het bestand ongewijzigd is gebleven.

  • Handtekening bij ontvangst

    Laat ontvangers tekenen voor ontvangen bestanden, zowel op computers als op mobiele apparaten!

  • Automatisch adresboek

    Ontvangers worden automatisch in het adresboek opgeslagen, en u kunt zelfs contacten en contactlijsten delen met uw collega's.

  • Meertaligheid

    SecuDoc ondersteunt verschillende talen, voor zowel de ontvangers als de gebruikers.

  • 24/7 monitoring

    Met een uptime-garantie van 99.95% bieden wij een stabiel en betrouwbaar platform waar u op kunt bouwen.

 

Flexibele integratie in IT-landschap

Je zoekt een oplossing voor het veilig versturen van bestanden die je makkelijk kan integreren en uitrollen in je eigen organisatie. SecuDoc is niet alleen makkelijk in gebruik maar is binnen 24 uur gebruiksklaar voor iedereen in je organisatie. 

  • Koppelen aan eigen domeinnaam

    Wekt vertrouwen richting je ontvangers en voorkomt false-positives in spam-filters.

  • Gebruik van eigen e-mailserver

    Koppel je eigen mailserver en een uitgaand e-mailadres (bijv. transfer@jouworganisatie.nl).

  • SaaS-oplossing

    Altijd actueel en veilig met de nieuwste security- en functieupdates.

  • Multi-device, werkt op ieder apparaat

    Gebruik SecuDoc overal met hetzelfde gebruiksgemak. Zelfs vanaf je telefoon.

 
Flexibele integratie in IT-landschap
 
 

Pas AVG toe binnen je organisatie

Krijg de regie over hoe met privacy wordt omgegaan binnen je organisatie. Zo kan je veilig en AVG-proof bestanden versturen met SecuDoc. Je verzonden bestanden zijn zo goed beveiligd dat alleen de ontvanger er bij kan. Door middel van een volledig audit-trail kan je snel de schade bij een datalek beoordelen en eventuele zendingen intrekken.

  • Organisatiewijd audit-trail

    Vind snel de benodigde info bij een audit of datalek.

  • Intrekken van zendingen

    Oops! Verzonden naar verkeerde ontvanger? Trek de overdracht dan snel in.

  • Handtekening voor ontvangst

    Laat de ontvangers bevestigen dat ze jouw bestanden hebben ontvangen.

  • Rechtenbeheer voor gebruikers

    Zorg ervoor dat de juiste gebruikers de juiste rollen krijgen.

 
Pas AVG toe binnen je organisatie
 
 

Maatwerk

Naast de standaard functionaliteiten is het mogelijk om maatwerkfunctionaliteiten aan te vragen. Met SecuDoc is het mogelijk om koppelingen te maken met allerlei verschillende systemen, denk aan een klantmanagementsysteem of een boekhoudsysteem. Documenten kunnen d.m.v. die systemen direct via SecuDoc verstuurd worden zonder dat de gebruiker er veel van merkt. Wij denken graag met jou mee wat de mogelijkheden zijn voor maatwerk. 

  • Koppeling met documentmanagementsysteem

  • Aangepaste mailflow

  • Koppeling met klantsysteem

 
Maatwerk
 
 

2500+ organisaties gingen u voor

Begin vandaag nog met het snel, veilig en betrouwbaar versturen van berichten, bestanden en ondertekeningen naar uw relaties.

 
2500+ organisaties gingen u voor
 

Neem contact met ons op

Wij helpen u graag met alle vragen die u heeft over SecuDoc. U kunt ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.

  • Bel ons: 085-30 30 070

    op werkdagen 9:00 - 17:00

  • Stuur ons een e-mail
  • Volg ons op Social Media