Direct aan de slag?
Functies

Dit kan je allemaal met SecuDoc...

  • Bestanden versturen

    Via onze Overdracht stuur je op de meest veilige manier je bestanden naar jouw relaties.

  • Eigen logo en huisstijl

    Voeg je logo en huisstijl toe aan de e-mails en de portal, en koppel deze zelfs aan je domeinnaam. Vertrouwd en herkenbaar.

  • Volledige audit trail

    Krijg als verzender inzicht in welke bestanden wanneer zijn verstuurd en ontvangen met respect voor de privacy.

  • Standaard tweestapsverificatie

    Je kan je login en je bestandsverzendingen beter beveiligen door middel van tweestapsverificatie via e-mail of een afgesproken extra wachtwoord.

  • Zending intrekken

    Verkeerde bestanden gestuurd of verkeerde ontvanger ingevoerd? Trek eenvoudig een onjuiste zending in.

  • V.a. Small Business Bestanden opvragen

    Stuur met Droplink een uploadlink naar je relaties om veilig bestanden te ontvangen, ook als zij geen SecuDoc hebben.

  • V.a. Small Business Digitaal ondertekenen

    Laat eenvoudig jaarstukken, NDA's, contracten en andere documenten ondertekenen door één of meerdere personen.

  • V.a. Small Business Bestanden heen en weer sturen

    Een bestand versturen en direct retour ontvangen doe je met de Boemerang-functie.

  • Optionele module Authenticatie via sms-controle

    Maak inloggen en bestanden versturen nog veiliger met de module sms-controle.

     

  • Digitale vingerafdruk per bestand

    SecuDoc slaat van ieder verwerkt bestand een digitale vingerafdruk op. Zo kun je na afloop verifieren of het bestand ongewijzigd is gebleven.

  • Handtekening bij ontvangst

    Laat je ontvangers tekenen voor ontvangen bestanden, zowel op computers als op mobiele apparaten!

  • Automatisch adresboek

    Ontvangers worden automatisch in je adresboek opgeslagen. Met SecuDoc Business kan je zelfs contacten delen met je collega's.

 
Functies

Flexibele integratie in IT-landschap

Je zoekt een oplossing voor het veilig versturen van bestanden die je makkelijk kan integreren en uitrollen in je eigen organisatie. SecuDoc is niet alleen makkelijk in gebruik maar is binnen 24 uur gebruiksklaar voor iedereen in je organisatie. 

  • Koppelen aan eigen domeinnaam

    Wekt vertrouwen richting je ontvangers en voorkomt false-positives in spam-filters.

  • Gebruik van eigen e-mailserver

    Koppel je eigen mailserver en een uitgaand e-mailadres (bijv. transfer@jouworganisatie.nl).

  • SaaS-oplossing

    Altijd actueel en veilig met de nieuwste security- en functieupdates.

  • Multi-device, werkt op ieder apparaat

    Gebruik SecuDoc overal met hetzelfde gebruiksgemak. Zelfs vanaf je telefoon.

 
Flexibele integratie in IT-landschap
 
 

Pas AVG toe binnen je organisatie

Krijg de regie over hoe met privacy wordt omgegaan binnen je organisatie. Zo verstuur je je bestanden met persoonsgegevens veilig en AVG-proof met SecuDoc. Je verzonden bestanden zijn zo goed beveiligd dat alleen de ontvanger er bij kan. Door middel van een volledig audit-trail kan je snel de schade bij een datalek beoordelen en eventuele zendingen intrekken.

  • Organisatiewijd audit-trail

    Vind snel de benodigde info bij een audit of datalek.

  • Intrekken van zendingen

    Oops! Verzonden naar verkeerde ontvanger? Trek de overdracht dan snel in.

  • Handtekening voor ontvangst

    Laat de ontvangers bevestigen dat ze jouw bestanden hebben ontvangen.

  • Rechtenbeheer voor gebruikers

    Zorg ervoor dat de juiste gebruikers de juiste rollen krijgen.

 
Pas AVG toe binnen je organisatie
 
 

De beste oplossing voor bestanden versturen

Begin vandaag nog met het snel, veilig en betrouwbaar versturen van je bestanden naar jouw relaties.

 
De beste oplossing voor bestanden versturen
 

Neem contact met ons op

Wij helpen je graag met alle vragen die je hebt over SecuDoc. Je kan ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.

  • Bel ons: 024 - 301 02 01

    op werkdagen 9:00 - 17:00

  • Stuur ons een e-mail
  • Volg ons op Social Media