Digitaal ondertekenen
Iets digitaal ondertekenen? Met SecuDoc is het mogelijk om documenten zoals jaarstukken, NDA's, contracten, offertes, arbeidsovereenkomsten en andere documenten digitaal te ondertekenen met meerdere personen. De digitaal ondergetekende documenten worden vervolgens per e-mail naar de betrokkenen verstuurd. Laat je documenten vanaf nu digitaal ondertekenen, zoals:
-
Arbeidsovereenkomsten
-
Contracten
-
Offertes
-
Overige documenten
Digitale ondertekening in 3 stappen
-
Je logt in op SecuDoc, kiest voor ondertekening en upload de te ondertekenen PDF-bestanden.
-
Nadat je op verzenden klikt krijgt de ontvanger vrijwel direct een e-mail met een downloadlink om het bestand te bekijken en te ondertekenen.
-
De ontvanger kan zonder inloggen het bestand tekenen en jullie krijgen allebei een kopie in jullie mailbox.
Wat kan je met digitaal ondertekenen?
Met SecuDoc kan je de ontvanger van jouw bestanden om een handtekening kan vragen. Een ondertekenverzoek kan voor verschillende doeleinden gebruikt worden. Zo kan je bijv. een offerte naar een klant sturen, de klant kan deze via SecuDoc digitaal ondertekenen en terug sturen. Je kan allerlei soorten documenten laten ondertekenen. De ontvanger kan met de muis of zijn/haar smartphone ondertekenen, waarna het document verzonden wordt naar zowel de ondertekenaar(s) als de verzender. Met SecuDoc kan je je documenten dus binnen enkele minuten laten ondertekenen.
Digitale handtekening met extra functies
Het digitaal ondertekenen kan gebruikt worden voor meerdere bedrijfsdoeleinden, waaronder offertes. Je kan jouw klant professioneel bedienen door de offerte beveiligd te sturen en deze door de klant eenvoudig te laten inzien en te ondertekenen. Met SecuDoc weet je ook gelijk wat de status is van een verzonden offerte. Je kan zien of een verzonden bestand al ontvangen, gelezen en ondertekend is. Wanneer een klant nog niks heeft gedaan met jouw offerte, krijgt hij / zij nog een reminder vlak voordat de mogelijkheid tot ondertekenen verloopt. Daarnaast kan je ook allerlei andere typen documenten veilig versturen via SecuDoc.
-
Zakelijke bestanden versturen
-
Digitale ondertekening
-
Heen en weer versturen van documenten
-
Bestanden met persoonsgegevens versturen
-
Handtekening bij ontvangst
Laat je ontvangers tekenen voor ontvangen bestanden, zowel op computers als op mobiele apparaten!
-
Digitale vingerafdruk per bestand
SecuDoc slaat van ieder verwerkt bestand een digitale vingerafdruk op. Zo kun je na afloop verifieren of het bestand ongewijzigd is gebleven.
-
V.a. Plus Digitaal ondertekenen
Laat eenvoudig jaarstukken, NDA's, contracten en andere documenten ondertekenen door één of meerdere personen.
-
Volledige audit trail
Krijg als verzender inzicht in welke bestanden wanneer zijn verstuurd en ontvangen met respect voor de privacy.
-
Ik maak veel gebruik van SecuDoc en ben erg tevreden over de applicatie. SecuDoc heeft een zakelijke uitstraling wat zeer belangrijk is binnen mijn vakgebied.
-
De software van SecuDoc werkt erg fijn en vlot. Wij gebruiken SecuDoc sinds enkele maanden naar volle tevredenheid. Ook heel fijn dat er wordt meegedacht als er specifieke wensen zijn.
De beste oplossing voor bestanden versturen
Begin vandaag nog met het snel, veilig en betrouwbaar versturen van je bestanden naar jouw relaties.
Neem contact met ons op
Wij helpen je graag met alle vragen die je hebt over SecuDoc. Je kan ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.
-
Bel ons: 024 - 301 02 01
op werkdagen 9:00 - 17:00
-
Stuur ons een e-mail
-
Volg ons op Social Media