Direct aan de slag?
 
Support

Een vraag stellen

COVID-19 update: Ook wij hebben er sinds half maart voor gekozen om thuis te werken om verspreiding van het virus tegen te gaan. Dat betekent dat we soms iets verminderd telefonisch bereikbaar zijn.

Heb je een vraag over de abonnementen van SecuDoc, of loop je in het gebruik juist ergens tegen aan? Neem dan contact met ons op.

Telefonisch (ma-vr, 9:00-17:00):
024 - 301 02 01

Per e-mail:
sales@secudoc.nl
support@secudoc.nl

 
Stuur een e-mail
 

Veelgestelde vragen

  • Wat houdt de Droplink-functie precies in?

    Met de Droplink-functie kunt u ook veilig bestanden ontvangen van uw relaties via uw SecuDoc-abonnement. Dit werkt als volgt: u stuurt uw contact een Droplink. Uw contact ontvangt vervolgens een e-mail met een gepersonaliseerd bericht voor u en een link. Na het openen van deze link opent zich een scherm waarmee uw contact één of meerdere bestanden naar u kan uploaden (via Bladeren of door ze in het uploadvenster te slepen). U ontvangt vervolgens een e-mail met een downloadlink. De Droplink-functie is een betaalde functie die u kunt toevoegen aan uw abonnement, zonder Droplink-functie kunt u alleen bestanden verzenden.

  • Mijn proefabonnement is verlopen. Wat nu?

    Dankzij onze 30 dagen proefperiode heeft u ruim de tijd om SecuDoc uit te proberen. Na deze periode hopen wij dat u zo tevreden bent dat u uw proefabonnement om wilt zetten naar een betaald abonnement, en zo SecuDoc kunt blijven gebruiken. Als uw proefabonnement bijna verloopt of reeds is verlopen, kunt u één van de volgende acties ondernemen:

    1. Uw proefabonnement omzetten naar een betaald abonnement. Volg deze link en vul uw gegevens in. Uw abonnement wordt dan binnen één dag geactiveerd.
    2. Vragen stellen of informatie inwinnen bij onze klantenservice. Bel naar 024 - 301 02 01 of stuur een e-mail naar sales@secudoc.nl met al uw vragen. Bekijk ook onze  abonnementenpagina waarin de verschillende abonnementen worden toegelicht.
    3. Uw proefabonnement beëindigen. Stuur een e-mail naar sales@secudoc.nl met de vraag om uw account te verwijderen. Wij verwijderen na uw bevestiging de volledige bedrijfsaccount en alle gekoppelde gegevens.
  • Gelden de genoemde prijzen voor het hele SecuDoc-abonnement of per gebruiker?

    Voor het hele abonnement, ongeacht het aantal gebruikers. Wij rekenen geen marginale kosten per gebruiker (tot het maximum aantal gebruikers van het abonnement is bereikt, u dient dan te kiezen voor een groter abonnement); u bent slechts gelimiteerd op schijfruimte (die u deelt met uw collega's). Uitzondering hierop is het SecuDoc Light-abonnement, hier is slechts ruimte voor één gebruiker.

  • Hoe verloopt de betaling bij een SecuDoc abonnement?

    Als u na het uitproberen van SecuDoc enthousiast bent geworden en uw proefabonnemet wilt omzetten sturen wij een facturatielink. Hierin kunt u uw gegevens invoeren en goedkeuring geven op het omzetten van het abonnement. Bij een akkoord zetten wij het abonnement om en wordt er binnen enkele dagen een factuur opgestuurd.

    Wij sturen u op de eerste dag van een nieuwe periode de factuur voor deze periode. Deze factuur wordt opgesteld op basis van de door u aangeleverde factuurvoorkeuren/gegevens, bijv. een contactpersoon, referentie of inkoopnummer. U kunt deze factuur voldoen door het bedrag naar ons IBAN-nummer over te maken onder vermelding van het factuurnummer. De facturen van SecuDoc kennen een betaaltermijn van 30 dagen.

  • Is er een minimale contractduur?

    De minimale afname van SecuDoc is 3 maanden, SecuDoc is daarna altijd maandelijks opzegbaar. Uitzondering hierop zijn abonnementen met een langere betalingstermijn die korting geven op het gemiddelde maandbedrag, hier is de minimale contractduur gelijk aan de betalingstermijn.

  • Ik ben particulier. Kan ik ook een SecuDoc abonnement afsluiten?

    Nee, SecuDoc is bedoeld en technisch ingericht voor bedrijfsmatig gebruik (inclusief non-profit en overheidsinstellingen). Het is daarom nodig om een Kamer van Koophandel inschrijving te hebben om een account aan te kunnen maken.

Wij staan voor u klaar

Wanneer u contact met ons opneemt, loopt u grote kans om onderstaande collega's te spreken. Wilt u het hele team leren kennen? Kijk dan eens hier.

  • Anouk
    AnoukCustomer Satisfaction
  • Nicolaj
    NicolajAccount Management
  • Mehran
    MehranInvoicing
 

SecuDoc B.V.

  • KVK 76804496 (Cent. Gld)
  • BTW NL860794313B01
  • IBAN NL45 RABO 0348 1265 22
 
SecuDoc B.V.
 
 

De beste oplossing voor bestanden versturen

Begin vandaag nog met het snel, veilig en betrouwbaar versturen van je bestanden naar jouw relaties.

 
De beste oplossing voor bestanden versturen
 

Neem contact met ons op

Wij helpen je graag met alle vragen die je hebt over SecuDoc. Je kan ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.

  • Bel ons: 024 - 301 02 01

    op werkdagen 9:00 - 17:00

  • Stuur ons een e-mail
  • Volg ons op Social Media