Direct aan de slag?
 
Advocaten

Veilig documenten versturen en ontvangen in de advocatuur

Als advocaat of jurist deel je belangrijke documenten met bijvoorbeeld strafrechtelijke persoonsgegevens of andere privacygevoelige gegevens, zoals processtukken en procesadviezen met je clienten en andere instanties en dit wil je zo veilig mogelijk doen. Deze documenten kunnen veilig met SecuDoc online verstuurd worden, de ontvangende partij heeft geen SecuDoc nodig om deze bestanden te ontvangen. SecuDoc is hét platform om je documenten veilig te versturen en te ontvangen. 

  • Bestanden veilig verzenden en ontvangen 

  • Uitsluitend gehost in een Nederlands Datacenter

  • Two-Factor-Authentication, wachtwoord en handtekening mogelijk

  • Voldoet aan AVG-wetgeving

 
Veilig documenten versturen en ontvangen in de advocatuur
 
 

Wat is SecuDoc?

SecuDoc is de website om veilig documenten te versturen en te ontvangen met je klanten, relaties en andere stakeholders. Met SecuDoc ben je er zeker van dat jouw belangrijke bestanden en documenten alleen bij de ontvanger aankomen. We maken uitsluitend gebruik van beveiligde Nederlandse servers. Het is makkelijk te implementeren binnen jullie advocatenkantoor omdat SecuDoc een Software-as-a-Service (SaaS) is; je hoeft het niet te installeren en kan het direct vanuit het web gebruiken. Om SecuDoc te kunnen gebruiken ga je naar secudoc.nl en log je in op jouw eigen account. Via het beginscherm kun je makkelijk de bestanden laten sturen naar je relates. Deze hebben geen SecuDoc-account nodig om bestanden te kunnen ontvangen.

 
Wat is SecuDoc?
 

Wat kan je nog meer met SecuDoc?

  • Volledige audit trail

    Krijg als verzender inzicht in welke bestanden wanneer zijn verstuurd en ontvangen met respect voor de privacy.

  • V.a. Small Business Bestanden heen en weer sturen

    Een bestand versturen en direct retour ontvangen doe je met de Boemerang-functie.

  • Zending intrekken

    Verkeerde bestanden gestuurd of verkeerde ontvanger ingevoerd? Trek eenvoudig een onjuiste zending in.

  • V.a. Small Business Digitaal ondertekenen

    Laat eenvoudig jaarstukken, NDA's, contracten en andere documenten ondertekenen door één of meerdere personen.

 

Extra beveiliging voor jou en je cliënten

Omdat privacy belangrijk is voor jou en je cliënten is het mogelijk om bij SecuDoc zendingen extra te beveiligen. Zo is het mogelijk om Two-Factor-Authentication te gebruiken. Hierbij moet een ontvanger zich ook per SMS of e-mail verifiëren voordat een bestand geopend kan worden. Daarnaast kun je ook een wachtwoord instellen voor het downloaden van een belangrijk document of contract. Deze kan je dan bijvoorbeeld telefonisch doorgeven aan de ontvanger. Heb je je bestanden naar de verkeerde ontvanger verstuurd en kom je hier optijd achter? Geen probleem, met SecuDoc kan je de zending weer intrekken! Hierdoor komen je bestanden vrijwel nooit bij de verkeerde ontvanger terrecht. 

 
Extra beveiliging voor jou en je cliënten
 
 

Digitaal onderteken

Eén van de nieuwste features van SecuDoc is dat je bestanden online kan ondertekenen. Als advocaat verstuur je documenten die ondertekend moeten worden door de ontvangende partij. Deze documenten kunnen ook nu met SecuDoc digitaal ondertekend worden; zowel via de computer als via de smartphone. Na de ondertekening krijgen beide partijen een ondertekend exemplaar in hun mailbox.

 
Digitaal onderteken
 
 
  • “Voor het beveiligd versturen van documenten gebruik ik graag SecuDoc”

    Het systeem is praktisch ingericht en gemakkelijk te gebruiken, de ontvanger kan het bestand makkelijk openen en inzien. Ik krijg vanuit mijn ontvangers nooit vragen of opmerkingen over de verzonden bestanden. 

    Advocaat
     
  • “Een Nederlands bedrijf dat veilig is”

    Na lang zoeken kwamen wij bij secudoc. We zochten uitdrukkelijk voor een Nederlands bedrijf die veilig is. Je werkt namelijk alleen maar met gevoelige informatie en dat moet niet in de verkeerde handen komen. Nu een half jaar verder kunnen wij uit ervaring zeggen dit bedrijf is veilig, correct, altijd bereikbaar en een geweldige makkelijke site waar je vertrouwelijke informatie verstuurd en op meerdere mogelijkheden extra kunt beveiligen. Secudoc bevelen wij iedereen aan die met vertrouwelijke informatie werkt!

     
  • “Bevat een zakelijke uitstraling ”

    Ik maak veel gebruik van SecuDoc en ben erg tevreden over de applicatie. SecuDoc heeft een zakelijke uitstraling wat zeer belangrijk is binnen mijn vakgebied. 

    Advocaat
     
 

Probeer het nu zelf

 

SecuDoc heeft mooie features en daarnaast ontwikkelen wij continu nieuwe features en brengen wij verbeteringen aan om het versturen van zakelijke bestanden nog makkelijker te maken. We hebben passende abonnementen voor ieder organisatietype. Daarnaast is het mogelijk om aanvullende (maat)wensen aan ons door te geven en denken wij graag met je mee. 

Wij van SecuDoc staan voor je klaar om je persoonlijk te helpen bij vragen op maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00 op tel. nummer 024 - 301 02 01 of per mail via sales@secudoc.nl. Probeer SecuDoc nu een maand gratis!

 
Probeer het nu zelf
 
 

De beste oplossing voor bestanden versturen

Begin vandaag nog met het snel, veilig en betrouwbaar versturen van je bestanden naar jouw relaties.

 
De beste oplossing voor bestanden versturen
 

Neem contact met ons op

Wij helpen je graag met alle vragen die je hebt over SecuDoc. Je kan ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.

  • Bel ons: 024 - 301 02 01

    op werkdagen 9:00 - 17:00

  • Stuur ons een e-mail
  • Volg ons op Social Media