Direct aan de slag?
 
Consultancybureaus 

SecuDoc voor consultancybureaus 

Als consultancybureau draait het om toegevoegde waarde leveren aan jouw klanten. Deze klanten delen hiervoor mogelijk belangrijke bestanden (denk aan businessplannen, financiële documenten/prognoses, beleidsdocumenten, personeelsgegevens etc.) met jouw consultancybedrijf. Deze bestanden worden op dit moment waarschijnlijk vooral via e-mail naar u verstuurd. Andersom deelt u nieuwe plannen/adviesrapporten weer met jouw klanten via e-mail. Helaas is dit niet altijd veilig. Met SecuDoc kun je de bestanden van jouw klanten veilig, traceerbaar en AVG-proof versturen. Zo zorg je ervoor dat de gegevens van jouw klanten niet in de verkeerde handen vallen en weet je te allen tijde wat de status is van de verstuurde bestanden. 

 
  • Eigen huisstijl

    Een vertrouwde uitstraling dankzij e-mails en het SecuDoc-portaal met jouw logo en huisstijl.

  • Simpel en gebruiksvriendelijk

    Envoudig maar veilig bestanden uitwisselen met je klanten tijdens consultancytrajecten.

  • Schaalbare implementatie

    Eenvoudig te implementeren binnen jouw consultancybureau.

  • AVG/GDPR-proof

    SecuDoc is voorzien van alle benodigde privacy-opties en wordt uitsluitend gehost in een Nederlands datacenter.

  • Verzenden, ontvangen en ondertekenen

    SecuDoc is een veelzijdig pakket dat voldoet aan al jouw wensen als consultancybureau.

  • SaaS, maandelijks opzegbaar

    Vast bedrag per maand, per maand opzegbaar (afname min. 3 maanden).

 
 

SaaS (Software-as-a-Service) - geen extra software nodig

Als Software-as-a-Service (SaaS) is SecuDoc eenvoudig te gebruiken en te implementeren binnen jouw bestaande IT-omgeving. Op secudoc.nl kun je direct een account aanmaken en vanuit hier (grote) bestanden veilig versturen. Jouw klanten hebben geen SecuDoc-account nodig om de bestanden te kunnen ontvangen. Door middel van Droplinks kan je klanten ook uitnodigen om veilig bestanden naar je te sturen wanneer zij zelf geen SecuDoc-account hebben. Het is ook mogelijk om SecuDoc aan jouw domeinnaam te koppelen, bijv. secudoc.jouwconsultancybureau.nl. Omdat SecuDoc een SaaS-platform is, worden updates continu doorgevoerd zodat jouw consultancybureau altijd met de nieuwste SecuDoc-versie bestanden veilig verstuurt.

 
SaaS (Software-as-a-Service) - geen extra software nodig
 
 

Zelf in controle zijn

Met de SecuDoc-abonnementen Business of SecuDoc XL kunt u één of meerdere beheerders toewijzen aan jouw omgeving. Je kunt zelf kiezen welke gebruikers binnen jouw organisatie een SecuDoc-account krijgen. Daarnaast kan jouw beheerder eigen verzendprofielen instellen om zo het uiterlijk van het portaal en het briefpapier van de e-mails in de huisstijl van jouw consultancybureau in te stellen.

 
Zelf in controle zijn
 
 

Doorontwikkeling SecuDoc

Wij staan niet stil en werken achter de schermen aan nieuwe functionaliteiten om het versturen van (grote) bestanden nog makkelijker te maken. Zijn er bepaalde functionaliteiten of koppelingen die je graag voor jezelf of jouw klanten zou willen? Of heb je andere wensen? Laat het ons weten via sales@secudoc.nl of bel naar 024 - 301 02 01. Wij zullen dan snel met je schakelen om de mogelijkheden te bespreken.

 
Doorontwikkeling SecuDoc
 
 

De beste oplossing voor bestanden versturen

Begin vandaag nog met het snel, veilig en betrouwbaar versturen van je bestanden naar jouw relaties.

 
De beste oplossing voor bestanden versturen
 

Neem contact met ons op

Wij helpen je graag met alle vragen die je hebt over SecuDoc. Je kan ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.

  • Bel ons: 024 - 301 02 01

    op werkdagen 9:00 - 17:00

  • Stuur ons een e-mail
  • Volg ons op Social Media