Direct aan de slag?
 
Stichtingen

Veilig bestanden versturen voor stichtingen

Bedrijven sturen vaak en veel persoonsgegevens, dit geldt ook voor stichtingen. Deze gegevens worden meestal via de mail verstuurd of via websites zoals WeTransfer, maar dit is helaas niet altijd even veilig. SecuDoc is de zakelijke manier veilig bestanden te versturen én te ontvangen. Stichting 'Het Vergeten Kind' besloot een aantal maanden geleden om over te stappen naar SecuDoc. Ze gebruiken SecuDoc, omdat het AVG-proof is voor het versturen van bestanden aan derden. 

  • Als stichting ontvangt u 5% korting

  • Eenvoudig te implementeren binnen jullie stichting

  • AVG/GDPR-proof, uitsluitend gehost in een Nederlands datacenter

  • Vast bedrag per maand, per maand opzegbaar (afname min. 3 maanden)

 
Veilig bestanden versturen voor stichtingen
 
 

SaaS (Software-as-a-Service) - makkelijk te implementeren

SecuDoc is een Software-as-a-Service (SaaS). Dit zorgt er voor dat SecuDoc makkelijk te implementeren is binnen de IT-omgeving van jullie stichting. Via secudoc.nl kun je op jouw eigen account inloggen. Vanuit jouw account kun je (grote) bestanden ontvangen en versturen. Verder kun je e-mailadressen toevoegen aan een eigen adresboek. Zo kun je snel overdrachten versturen naar personen waar je regelmatig mee correspondeert. Je kunt ook SecuDoc aan de domeinnaam van jullie stichting koppelen, bijvoorbeeld secudoc.julliestichting.nl. Je hoeft ook niks te updaten, omdat SecuDoc een SaaS is doen we dit op de achtergrond. Zo werk je altijd met de laatste versie. 

 
SaaS (Software-as-a-Service) - makkelijk te implementeren
 
 

Veilig documenten versturen in huisstijl van de stichting

Met bijna alle SecuDoc abonnementen kun je één of meerdere beheerders toewijzen voor jullie IT-omgeving. Je bent volledig in controle en je kunt kiezen welke gebruikers een SecuDoc-account krijgen en welke accounts verwijderd moeten worden. Als aanvulling kun je als beheerder eigen verzendprofielen toevoegen om zo het uiterlijk van het portaal en het briefpapier van de e-mails in de huisstijl van jullie stichting in te stellen, wat goed is voor jullie branding en naamsbekendheid.

 
 
 
  • “Secudoc heeft een maatwerkoplossing voor het CBG gebouwd”

    Wij werken sinds enige tijd samen met Secudoc en naar volle tevredenheid. Om de documenten te kunnen versturen en de aanvragen te ontvanegn, conform de AVG en toch een stuk herkenbaarheid te behouden, heeft Secudoc een maatwerkoplossing voor het CBG gebouwd. Marktconforme tarieven, super klantvriendelijkheid en een AVG bestendig zend en ontvangst platform.

    Coördinator ICT
     
  • “SecuDoc is simpel en geeft een veilig gevoel”

    Wij bevelen SecuDoc aan voor het veilig en AVG-proof versturen van bestanden aan derden. Wij gebruiken SecuDoc zelf voor de verzending van adreslijsten en financiële gegevens. De interface is simpel en snel te gebruiken, en geeft een veilig gevoel. Er zitten handige functies in zoals een extra wachtwoord voor het downloaden. Kortom, wij zijn er erg blij mee.

    Hoofd Bedrijfsvoering
     
 

Doorontwikkeling SecuDoc

Ondertussen werken wij achter de schermen om nieuwe functies toe te voegen aan SecuDoc om het versturen van (grote) bestanden nog makkelijker en veiliger te maken. Zo hebben we bijvoorbeeld de functie Boemerang, waarmee je gemakkelijk bestanden heen en weer kunt versturen. Welke andere functionaliteiten mist je voor het versturen van bestanden? Of heb je ideeën om het makkelijker te maken?  Laat het ons weten via sales@secudoc.nl of bel naar 024 - 301 02 01. Wij schakelen snel met jou om te kijken in hoeverre we deze functies kunnen ontwikkelen zodat je grote bestanden AVG-proof kunt versturen.

 
Doorontwikkeling SecuDoc
 
 

2500+ organisaties gingen u voor

Begin vandaag nog met het snel, veilig en betrouwbaar versturen van berichten, bestanden en ondertekeningen naar uw relaties.

 
2500+ organisaties gingen u voor
 

Neem contact met ons op

Wij helpen u graag met alle vragen die u heeft over SecuDoc. U kunt ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.

  • Bel ons: 085-30 30 070

    op werkdagen 9:00 - 17:00

  • Stuur ons een e-mail
  • Volg ons op Social Media