Bestanden versturen voor stichtingen

Bedrijven sturen vaak en veel persoonsgegevens, dit geldt ook voor stichtingen. Deze gegevens worden meestal via de mail verstuurd of via websites zoals WeTransfer, maar dit is helaas niet altijd even veilig. SecuDoc is de zakelijke manier om (grote) bestanden te versturen én te ontvangen op een veilige manier. Stichting 'Het Vergeten Kind' besloot een aantal maanden geleden om over te stappen naar SecuDoc. Ze gebruiken SecuDoc, omdat het AVG-proof is voor het versturen van bestanden aan derden. Ze sturen bijvoorbeeld adreslijsten of financiële gegevens met SecuDoc. Hoe kunt u SecuDoc gebruiken voor uw stiching? Wat is er voor nodig om SecuDoc in te richten? Lees verder voor meer informatie. 

  • Als stichting ontvangt u 5% korting
  • Eenvoudig te implementeren binnen uw stichting
  • AVG/GDPR-proof, uitsluitend gehost in een Nederlands datacenter
  • Voor zowel verzenden als ontvangen van bestanden
  • Vast bedrag per maand, per maand opzegbaar (afname min. 3 maanden)
SaaS (Software-as-a-Service) - makkelijk te implementeren

SaaS (Software-as-a-Service) - makkelijk te implementeren


SecuDoc is een Software-as-a-Service (SaaS). Dit zorgt er voor dat SecuDoc makkelijk te implementeren is binnen de IT-omgeving van uw stichting. Via secudoc.nl kunt u op uw eigen account inloggen. Vanuit uw account kunt u (grote) bestanden ontvangen en versturen. Verder kunt u e-mailadressen toevoegen aan een eigen adresboek. Zo kunt u snel overdrachten versturen naar personen waar u regelmatig mee correspondeert. U kunt ook SecuDoc aan de domeinnaam van uw stichting koppelen, bijvoorbeeld secudoc.uwstichting.nl. U hoeft ook niks te updaten, omdat SecuDoc een Saas is doen we dit op de achtergrond. Zo werkt u altijd met de laatste versie. 

 

Zelf in controle zijn

Zelf in controle zijn

Met SecuDoc Business of SecuDoc XL kunt u één of meerdere beheerders toewijzen voor uw IT-omgeving. U bent volledig in controle en kunt kiezen welke gebruikers een SecuDoc-account krijgen en welke accounts verwijderd moeten worden. Als aanvulling kunt u als beheerder eigen verzendprofielen toevoegen om zo het uiterlijk van het portaal en het briefpapier van de e-mails in de huisstijl van uw stichting in te stellen, wat goed is voor uw branding en naamsbekendheid.

SecuDoc is simpel en geeft een veilig gevoel

SecuDoc is simpel en geeft een veilig gevoel

Wij bevelen SecuDoc aan voor het veilig en AVG-proof versturen van bestanden aan derden. Wij gebruiken SecuDoc zelf voor de verzending van adreslijsten en financiële gegevens. De interface is simpel en snel te gebruiken, en geeft een veilig gevoel. Er zitten handige functies in zoals een extra wachtwoord voor het downloaden. Kortom, wij zijn er erg blij mee.

Patrick van Ahee, Hoofd Bedrijfsvoering

Doorontwikkeling SecuDoc

Doorontwikkeling SecuDoc

Ondertussen werken wij achter de schermen om nieuwe functies toe te voegen aan SecuDoc om het versturen van (grote) bestanden nog makkelijker en veiliger te maken. Zo hebben we bijvoorbeeld de functie Boemerang, waarmee u gemakkelijk bestanden heen en weer kunt versturen. Welke andere functionaliteiten mist u voor het versturen van bestanden? Of heeft u ideeën om het makkelijker te maken?  Laat het ons weten via support@secudoc.nl of bel naar 024 - 301 02 01. Wij schakelen snel met uw stichting om te kijken in hoeverre we deze functies kunnen ontwikkelen zodat u uw grote bestanden veilig en snel kunt versturen.