Een implementatieafspraak met SecuDoc inplannen.
Indien u gekozen heeft voor een SecuDoc-abonnement met Mail Integration bijlagebeveiliging of Veilig Mailen voor Outlook, dan kunt u via deze pagina een afspraak inplannen tussen uw implementatieverantwoordelijke en onze implementatieengineers.
Wat doen we tijdens een implementatieafspraak?
Installatiehandleidingen
Als u zich alvast wilt inlezen vóór de installatie, dan adviseren wij de installatiehandleiding alvast door te nemen. Kies het type installatie om de juiste handleiding weer te geven:
Wie is uw implementatie-verantwoordelijke?
Om de implementatie effectief te kunnen uitvoeren dient iemand vanuit uw organisatie aanwezig te zijn die de implementatie (op onze aanwijzingen) gaat verzorgen. Dit kunt u zijn, maar ook uw IT-manager of uw IT-provider. Deze persoon dient minimaal toegang te hebben tot (en basiskennis te hebben van) de volgende systemen:
Deze persoon noemen we vanaf nu de implementatieverantwoordelijke.
Voorbereidingen
DNS-records doorvoeren
Voorafgaand aan de installatie dienen de volgende DNS-records te worden doorgevoerd:
- secudoc.uwdomeinnaam.nl | CNAME | default.secudoc.nl.
- SPF-record | include:_spf.secudoc.app
Controle hoofddomein in Office 365-tenant
Controleer in de Office 365 omgeving of het maildomein (bijv. @uworganisatie.nl) ook daadwerkelijk ingesteld staat als hoofddomeinnaam.
Afspraak nu inplannen
U plant de afspraak in namens uw implementatie-verantwoordelijke, of stuurt uw implementatie-verantwoordelijke deze link zodat hij/zij de afspraak zelf in kan plannen.
Neem contact met ons op
Wij helpen u graag met alle vragen die u heeft over SecuDoc en Veilig Mailen. U kunt ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.