Direct aan de slag?
 
op 20.05.2019

Organisatieverificatie bij registratie

Bij SecuDoc verfiëren wij alle nieuwe zakelijke gebruikers om ervoor te zorgen dat onze applicatie voor u zo veilig mogelijk is. Wilt u meer weten hierover? Lees dan onze blogpost om zo erachter te komen waarom we dit doen en hoe we dit doen. 

SecuDoc is een zogenaamd trusted platform. Dit betekent dat de organisaties die onze service gebruiken gecontroleerd zijn en als legitieme organisatie goed zijn bevonden. Wij doen namelijk een eenvoudige screening voordat we nieuwe organisaties die zich registreren toegang geven tot de SecuDoc-applicatie. Deze check is geen geautomatiseerd proces, dit wordt door één van onze medewerkers gedaan. Wij beschrijven in deze blogpost hoe wij dit doen en waarom we hiermee uw veiligheid en die van uw relaties borgen.

Registratie

Via secudoc.nl kan iedereen met een zakelijk e-mailadres zich registeren en gebruikmaken van een proefabonnement van 30 dagen. Om het zo laagdrempelig en eenvoudig mogelijk voor onze klanten te houden is het hele registratie proces binnen één minuut te doorlopen: U vult alleen uw naam, zakelijk e-mailadres en telefoonnummer in en vult waar nodig uw bedrijfsgegevens aan. De registratie is zonder verplichtingen en na 30 dagen stopt het abonnement automatisch. Op deze manier bieden wij u een laagdrempelige manier om het product goed uit te proberen zonder dat u direct verplichtingen aangaat. 

Organisatie screening

Nadat uw aanvraag voor een proefaccount bij ons binnen is gekomen voeren wij een kleine screening uit op organisatieniveau, waarbij we vooral kijken of uw organisatie bestaat (bij de KvK), economisch actief is en of u daadwerkelijk verbonden bent met de organisatie. Nadat de organisatie en de aanvrager is geverifieerd stellen wij de aanvrager in als beheerder. Zo kan uw organisatie zelf extra gebruikers toevoegen.

Directe of één-werkdag-activatie

Aan de hand van het door u opgegeven e-mailadres tijdens registratie bepaalt ons registratiesysteem zelf of u SecuDoc direct kunt gebruiken of moet wachten op handmatige activatie. Als u zich registreert met een e-mailadres dat aan uw bedrijf gekoppeld is bij de Kamer van Koophandel wordt u vaak automatisch geactiveerd waardoor u direct bestanden kunt versturen. Echter, registreert u zich met een e-mailadres met bijv. een @hotmail.com of een andere populaire domeinnaam/extensie, dan moeten wij u handmatig verifiëren en activeren. Dit gebeurt vaak al binnen een aantal uren, ons streven is binnen een werkdag. Tot u geactiveerd bent kunt u wel inloggen en SecuDoc verkennen maar nog geen bestanden versturen. Eén ding is zeker, of u nu handmatig of automatisch geactiveerd bent, wij verifieren uw aanvraag altijd op echtheid.

Trusted platform

Door iedere klant aan een dergelijke screening te onderwerpen, is SecuDoc een veiliger platform voor u en uw klanten. Immers, documenten die verstuurd worden met SecuDoc zijn herkenbaar veilig en hebben een goede reputatie; alleen echte gecontroleerde organisaties kunnen het gebruiken. Dit helpt daarmee ook de spam-rating van e-mails verstuurd uit SecuDoc te verbeteren, want e-mails verstuurd door SecuDoc worden vrijwel altijd netjes afgeleverd in het postvak van uw relaties zonder spamwaarschuwing.

Na uw proefperiode

Tegen het einde van de proefperiode nemen wij contact met u op om te peilen of u uw SecuDoc-abonnement betaald voort wilt zetten. Automatische verlengingen, daar doen wij niet aan. Wij geloven namelijk in de kracht van het product zelf. Past SecuDoc toch niet bij uw organisatie of bent u er nog niet klaar voor? Op uw verzoek worden uw account en alle bijbehorende gegevens na de proefperiode permanent vernietigd. Denk hierbij aan data zoals emailadressen, persoonsgegevens en uw geüploade bestanden.

Uw veiligheid staat voorop

Kortom, wij vinden uw veiligheid en die van alle SecuDoc-gebruikers zeer belangrijk. Om dit te kunnen waarborgen controleren wij of de diegene die het abonnement aanvraagt ook daadwerkelijk de persoon is als wie hij/zij zich voordoet, en de betreffende organisatie representeert. Hierdoor kan het zijn dat uw proefabonnement niet direct bruikbaar is. Wel doen wij altijd ons best om u binnen één werkdag toegang te verlenen tot uw nieuw aangevraagde proefabonnement. We kunnen ons namelijk heel goed voorstellen dat u staat te trappelen om uw bestanden veilig te versturen naar uw relaties!

 

Heeft u vragen over organisatieverificatie of vragen over welk SecuDoc abonnement het beste past bij uw bedrijfsprofile, neem dan contact met ons op 024 – 301 02 01. Vergeet niet een proefabonnement aan te vragen op secudoc.nl.

Share:
 
 
 

De beste oplossing voor bestanden versturen

Begin vandaag nog met het snel, veilig en betrouwbaar versturen van je bestanden naar jouw relaties.

 
De beste oplossing voor bestanden versturen
 

Neem contact met ons op

Wij helpen je graag met alle vragen die je hebt over SecuDoc. Je kan ons via onderstaande mogelijkheden bereiken.

  • Bel ons: 024 - 301 02 01

    op werkdagen 9:00 - 17:00

  • Stuur ons een e-mail
  • Volg ons op Social Media